Αναζήτηση
Ελληνικά

Αποστολές Και Πληρωμές

Πληροφορίες/Τρόποι Αποστολής

 

Οι παραγγελίες που ολοκληρώνονται έως τις 12 το μεσημέρι (εργάσιμης ημέρας) αποστέλλονται την ίδια μέρα, με σειρά προτεραιότητας, με την Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε.

Όταν οι παραγγελίες πραγματοποιηθούν μετά τις 12 το μεσημέρι αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη. Οι παραγγελίες που γίνονται εντός Σαββατοκύριακου, αποστέλλονται Δευτέρα, εφόσον είναι εργάσιμη μέρα.

Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για κάθε αγορά άνω των 60€. Το ίδιο και η πρώτη αλλαγή που πιθανό να πραγματοποιήσετε. Σε περίπτωση αγοράς ποσού κάτω των 60€, τα μεταφορικά έξοδα είναι στα 5€. Τα έξοδα της αντικαταβολής 4€.

Η Παράδοση είναι Express και λαμβάνετε το δέμα σας εντός 1-3 εργάσιμες ημέρες για αποστολές χερσαίες εντός Ελλάδας και 2-3 εργάσιμες για αποστολές στην Πελοπόννησο. Για αποστολές σε νησιωτικές περιοχές, η αποστολή διαρκεί 2-4 εργάσιμες ανάλογα την περιοχή. Εάν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο, λάβετε υπ’όψη σας πως το Σάββατο, η εταιρία μεταφορών/courier δεν πραγματοποιεί καμία παράδοση. 

Σημειώστε πως όταν κάνετε παραγγελία με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα προηγηθεί από μας τηλεφωνική κλήση στο τηλέφωνο που μας δώσατε, ώστε να επιβεβαιωθεί η παραγγελία καθώς και ότι τα στοιχεία σας είναι πραγματικά. Εάν ο πελάτης δεν απαντήσει, λαμβάνει από μας μήνυμα (sms) ή/και e-mail για να επικοινωνήσει ο ίδιος μαζί μας. Εάν ούτε τότε υπάρξει επικοινωνία, δυστυχώς για λόγους ασφαλείας επειδή δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση πως είναι όλα πραγματικά, η αποστολή της παραγγελίας ΔΕΝ πραγματοποιείται και ακυρώνεται. Για να μην υπάρξει ταλαιπωρία και καθυστέρηση παρακαλούμε ελέγξτε πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ότι ο αριθμός τηλεφώνου που δηλώσατε είναι ο σωστός.

 

Επίσης προκειμένου να αποφύγετε οποιαδήποτε καθυστέρηση, παρακαλούμε στην παραγγελία σας χρησιμοποιήστε μια ενεργή και κατοχυρωμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) όπως και έναν διαθέσιμο σωστό αριθμό τηλεφώνου για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εφόσον υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας.

 

Απώλεια δέματος

 

Το https://batisart.gr/ δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή σε περίπτωση απώλειας του δέματός σας που οφείλεται στην μεταφορική/courier.

Σε τέτοια περίπτωση, που δεν παραλάβετε στις αναφερόμενες προθεσμίες, αρχικά το https://batisart.gr/ πραγματοποιεί έλεγχο προς την courier, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει κατά μέγιστο ως και 15 ημέρες.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση ή επαναποστολή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί. Εάν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση εντός 15 ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται, οπότε σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή με paypal , σας επιστρέφεται το ποσό.

 

 

Πολιτική επιστροφών

  1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο [email protected] ή με τηλέφωνο στο 2103829017, Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9.30 εώς 15.00 και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9.30-14.30 κ 17.00-21.00 γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή/και χρώμα, ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Η διαδικασία της αλλαγής των προϊόντων γίνεται αυστηρά εντός 14 ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους από το https://batisart.gr/.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι συμπλήρωση της φόρμας επιστροφών που θα βρείτε και η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για αποστολές εντός Ελλάδος. Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη (€5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή = €10, εφόσον επιλέξετε την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρία, ΕΛΤΑ courier)

Η αποστολή των προϊόντων για την πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την ΕΛΤΑ courier χρεώνοντας το artbatis.gr.



Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής των προϊόντων είναι: Στουρνάρη 29 Αθήνα, 106 82



Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προϊόντων :



Τα προϊόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.

Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία (παπούτσια, τσάντες, πουκάμισα), η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.

Τα μαγιό δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής για αυτό και δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες.

Στα εσώρουχα δεν επιτρέπεται αλλαγή για λόγους υγιεινής.

Προϊόντα με έκπτωση από 70% και πάνω ΔΕΝ μπορούν να αλλαχτούν, ή να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Προϊόντα όπως γυαλιά, ή κοσμήματα δεν μπορούν να αλλαχτούν



Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προϊόν αναμένοντας την επιστροφή του. Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του, με δικά μας και πάλι έξοδα, εντός 5 εργάσιμων ημερών.

 

Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email ( artbatis.gr ) την απόδειξη πληρωμής.

Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή και η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, επιλέγοντας όποια courier επιθυμεί. Προτείνουμε να επιλεγεί η συνεργαζόμενη με μας εταιρία, ΕΛΤΑ courier, ώστε το κόστος για τον πελάτη να είναι €5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή = €10

Για πιο άμεση εξυπηρέτηση, προτείνουμε η επικοινωνία σχετικά με αλλαγή προϊόντος ή με την κατάσταση μίας παραγγελίας που θα κάνει ο πελάτης, να γίνεται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου ή e-mail και όχι μέσω social media (facebook ή instagram). Στα social media είμαστε διαθέσιμοι για ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα, την τιμή τους και την διαθεσιμότητά τους.



ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σημαντικές πληροφορίες/περιπτώσεις για την επιστροφή χρημάτων

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβασης που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημέρων από την ημέρα αποστολής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το Έντυπο Υπαναχώρησης που συνοδεύει τα προϊόντα και στέλνοντας το απευθείας στο email ([email protected]). Διαφορετικά μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο τηλέφωνο 210 3829017 ενημερώνοντάς μας για την επιθυμία του

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε ( μετρητά, κατάθεση, paypal ή πιστωτική κάρτα)

Σε παραγγελίες κάτω των €60 (αξία προϊόντων, χωρίς τα μεταφορικά) ΔΕΝ γίνονται επιστροφές χρημάτων.

Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να κάνει αλλαγή (στην αξία του προϊόντος, το ποσό χωρίς τα μεταφορικά ).

Σε παραγγελίες άνω των €60 (αξία προϊόντων, χωρίς τα μεταφορικά) ισχύουν τα εξής :

Ολική επιστροφή προϊόντων. Εάν επιστρέφονται όλα τα προϊόντα πίσω, ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Δηλαδή €5+ €5 = €10

Μερική επιστροφή προϊόντων. Εάν επιστρέφονται μερικά προϊόντα από την αρχική παραγγελία, ο πελάτης χρεώνεται μόνο τα έξοδα επιστροφής τους. Δηλαδή €5




  1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Το artbatis.gr οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, το artbatis.gr δεν φέρει καμία ευθύνη.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail ([email protected]) ή με τηλέφωνο στο 210 3829017, και το artbatis.gr έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Σημειώστε βέβαια πως το artbatis.gr, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλα αυτά το artbatis.gr θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την αλλαγή προϊόντων.